Let’s meet playing together
Lets-meet-playing-together / Să ne întâlnim jucând împreună
Membrii: 10
Calitatea de membru: Turcia(4), Italia(3), Spania(1), Georgia(1), România(1)
Echipa de proiect România:
prof. coord. Ganea Mariana, 5 elevi din clasa a XI a C
Acest proiect urmărește:
● Încurajarea utilizării active a limbii engleze
● Promovarea cooperării între elevi și profesori urmărind îndeaproape munca depusă cu diferite școli.
● Îmbunătățiți abilitățile IT
● Folosiți internetul în siguranță
● Folosiți conținutul și limbajul pentru a recunoaște diferențele și asemănările culturale
● Creați conștientizarea diferitelor culturi (conștientizare culturală)
● Oferiți elevilor oportunitatea de a observa, întreba, pune întrebări, cerceta și examina
● Dezvoltarea criticilor și gândirea computațională prin gamificare
● Creșteți încrederea în sine prin dezvoltarea simțului responsabilității.
Rezultate asteptate
La sfârșitul proiectului, toate lucrările școlilor partenere vor fi colectate pe un site web pentru difuzare. Principalele rezultate așteptate sunt următoarele:
● Utilizarea tehnologiei va deveni benefică cu instrumentele Web 2.0.
● Odată cu studiile efectuate se vor dezvolta cele patru abilități de bază în învățarea limbii engleze și vor contribui la dezvoltarea limbajului elevilor.
● Elevii își vor îmbunătăți conștientizarea culturală.
● Odată cu împărtășirea și interacțiunea elevilor unii cu alții, simțul responsabilității lor se va dezvolta și încrederea în sine va crește.
● Abilitățile de cercetare și prezentare vor fi îmbunătățite.
● Profesorii vor beneficia de cooperare, iar practica școlară va fi îmbunătățită prin utilizarea instrumentelor digitale și a strategiilor moderne de predare.
În ultimii ani, globalizarea a avut un impact semnificativ asupra culturii. Pe lângă efectele pozitive, acest fenomen a promovat omogenizarea valorilor și comportamentului, diminuând sau distrugând astfel anumite tradiții locale și provocând un fel de eroziune culturală și pierderea cunoștințelor culturale și asimilarea noilor generații. Acest proiect își propune să promoveze cunoașterea și conservarea patrimoniului artistic și cultural al ariei geografice a elevilor. Printr-o abordare interculturală, aceștia vor fi implicați în activități de învățare bazate pe investigații pentru a afla informații despre locuri, monumente și tradiții (festivitati, rețete, cântece, fapte distractive etc.) ale orașului/regiunii lor. Ei vor folosi abilitățile de comunicare în limba engleză prin instrumente Web 2.0 (Padlet, Canva, Learning apps, Wordwall, Quizziz, Genially, Thinglink, site-uri Google, Anchor) și își vor prezenta și împărtăși rezultatele pentru a declanșa interesul partenerilor. Elevii vor fi așteptați să creeze produse digitale (prezentări interactive, postere, enigme) și să colaboreze lucrând la forum/podcasturi/jocuri de evadare.
Activitatea 2 – Ora de radio Etwinning
Activitatea 3 – Poster și logo
https://www.spatial.io/s/eTwinning-Art-Gallery-65da14e188b11db1d77aa134?share=80889595506083206
Activitatea 4 – Patrimoniul Cultural al Romaniei-Colegiul National Mihail Kogalniceanu
Activitatea 5 – https://create.kahoot.it/share/let-s-meet-playing-together/34128907-c221-474d-84e7-d57aae9b80a7
Activitatea 6
Meniu Internațional – https://online.fliphtml5.com/ilxoe/vnzl/index.html#p=14
Activitatea 7 – Jocuri de evadare
Throw back to the 20th Century
Proiect eTwinning – Throw Back to the 20th Century – https://twinspace.etwinning.net/192551/home
Școlile partenere în acest proiect sunt:
– Pursaklar Anadolu İmam Hatip Lisesi, Çiftlikköy Atatürk Anadolu Lisesi, Şehit Münir Alkan Fen Lisesi,Turcia,
– V Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Adama Asnyka w Szczecinie, Polonia,
– Lycée Descartes, Franța, IISS „D. De Ruggieri”, Italia,
– CC Reinado Corazón de Jesús,Spania,
– Colegiul National Mihail Kogalniceanu, România
– OU”Diturija”, Saraj, Macedonia de Nord
Echipa de proiect România:
prof. coord. Ganea Mariana
Membri: elevi clasa a XI a C: Buleandră Roxana Elena, Lupu Miruna, Nour Mădălina, Oprișan Sabina, Petrică Alexandra, Șandragan Beatrice
Despre proiect
Proiectul „Throw back to the 20th Century” oferă elevilor posibilitatea de a înțelege și analiza schimbările dintre anii 1900 și 2000 în propria cultură și societate.
Activitățile din proiect îi vor ajuta să conștientizeze schimbările din țara lor de-a lungul anilor odată cu îmbunătățirea tehnologiei și a condițiilor și vor înțelege că există și multe alte stiluri de viață, culturi și tradiții care se schimbă în timp în Europa și în multe alte țări.
OBIECTIVE
* să prezente diferite culturi elevilor și a le permite să învețe să respecte diferite stiluri de viață,
* să permită elevilor să înțeleagă logica de învățare bazată pe proiecte,
* să permită elevilor să utilizeze instrumente web 2.0 în educație,
* să îmbunătățească abilitățile de comunicare și lingvistică ale elevilor,
* să utilizeze Internetul corect și în moduri utile și să le permită să fie conștienți de alfabetizarea media,
* să permită elevilor să-și îmbunătățească abilitățile de lucru în colaborare și să-și dezvolte spiritul de solidaritate.
PROCEDURĂ DE LUCRU
Proiectul nostru va începe în octombrie 2021 și se va încheia la sfârșitul lunii mai 2022.
Vom înființa echipe mixte de elevi și vom lucra în solidaritate. Zona noastră de comunicare va fi Twinspace. Webinarii pentru profesori și studenți vor avea loc periodic. Vom acorda importanță muncii în grup și participării active a elevilor. Fiecare profesor va avea o responsabilitate în proiect.
În prima lună, webinarul va începe cu pre-testare și design de logo a posterului proiectului. În proiectul nostru, care va fi finalizat în mai 2022, activitățile noastre vor fi împărțite în luni, respectiv după votul cu partenerul.
REZULTATE PRECONIZATE
* Cu acest proiect internațional, abilitățile lingvistice și digitale ale elevilor se vor îmbunătăți.
* Acest proiect va contribui la capacitatea elevilor de a analiza și interpreta corect situațiile și schimbările lor sociale și culturale.
* Vor îmbunătăți abilitățile elevilor de a pune întrebări, abilitățile de gândire critică, de socializare și încrederea în sine.
* La sfârșitul proiectului, vom produce un produs comun în colaborare.