Project eTwinning – ECOLOGICAL LIFE IS POSSIBLE /
VIAȚA ECOLOGICĂ ESTE POSIBILĂ
https://twinspace.etwinning.net/201469/home
Școlile partenere în acest proiect sunt:
– Öztekinler Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Nuri Erbak Anadolu Lisesi, Betül Can Anadolu Lisesi, Bafra Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi, Akçakoca Fedai Karabıyık Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, TURCIA
– Colegiul National Mihail Kogalniceanu, ROMÂNIA
– IISS „Ramacca-Palagonia” di Ramacca, ITALIA
– Agrupamento de Escolas de Santo André, Barreiro, PORTUGALIA
– VII Liceum Ogólnokształcące im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Radomiu, POLONIA
Echipa de proiect România:
prof. coord. Ganea Mariana
Membri: elevi clasa a XI a C: Ariton Roxana Diana, Brânză Cristina Narcisa, Ion Bianca Andreea, Frățilă Sabina Ioana, Palade Geanina Ionela, Postolache Maria.
Despre proiect:
Scopul proiectului este de a crește gradul de conștientizare cu privire la probleme precum poluarea mediului, utilizarea inconștientă a resurselor naturale și a deșeurilor, atrăgând atenția asupra crizei climatice globale și a evenimentelor natural.
Prin acest proiect se urmărește prevenirea deșeurilor, utilizarea produselor care permit utilizarea continuă în locul produselor de unică folosință, sensibilizarea la poluarea mediului, colectarea deșeurilor prin separare și asigurarea reutilizarii acestora
OBIECTIVE
► Elevii vor putea dobândi capacitatea de a acționa responsabil împotriva poluării mediului ca parte a societății în care trăiesc.
► Elevii vor dobândi o perspectivă universală asupra elementelor echilibrului ecologic.
► Elevii vor putea dobândi obiceiul de a folosi resursele naturale în mod corect, adecvat și conștient.
► Elevii vor putea avea informații despre problemele pe care deșeurile le vor cauza pe termen lung și la scară universală.
► Elevii vor putea dobândi capacitatea de a colecta deșeuri prin separarea acestora.
► Elevii vor putea dobândi capacitatea de a reutiliza deșeurile rezultate prin reciclare.
► Elevii vor putea dobândi capacitatea de a înțelege relațiile dintre evenimente sau situații.
► Dezvoltarea abilităților de gândire creativă
► Dezvoltarea abilităților de rezolvare a problemelor
► Permiterea elevilor să utilizeze eficient tehnologia (Web 2 Tools) în educație
► Asigurarea dezvoltării abilităților de comunicare în limba proprie și în limba straină
PROCEDURĂ DE LUCRU:
Noiembrie: Prezentarea conținutului proiectului elevilor
Decembrie: Proiectarea posterului și logo-ului proiectului
Implementarea chestionarului de selecție a posterului proiectului și a siglei
Găsirea unui slogan pentru proiect
Realizarea activităților partenerilor de proiect pentru a-și cunoaște mediul
Ianuarie: Schimbările climatice și mediul înconjurător
Februarie: Crearea produsului partenerilor din proiect „Câștigăm din nou prin reciclare”.
Martie: Evenimentele Zilei Mondiale a Apei și activități din Săptămâna Pădurii
Aprilie: Învățăm ce înseamnă conceptele de producție și consum conștient în zero deșeuri
Mai: Efectele poluării mediului asupra viețuitoarelor
REZULTATE ASTEPTATE:
► Elevii vor putea să-și dezvolte abilitățile secolului 21 și să dobândească abilități de gândire universale.
► Elevii vor fi capabili să creeze filozofia vieții în cadrul cerut de echilibrul ecologic.
► Elevii vor putea dobândi obiceiul de a-și îndeplini responsabilitățile în sistemul ecologic pentru un viitor durabil.
► Elevii vor putea să integreze principiul de a contribui la producție în loc să consume mai mult.
► Consolidarea creativității elevilor și a abilităților de rezolvare a problemelor
► Este de așteptat ca partenerii de proiect să creeze o carte comună de ecologie
Intâlniri cu partenerii
Prezentare proiect
Postere si logo
Activitatea 1 – 05 dec -Ziua Mondială a solului
Activitatea 2 -CONSUMUL VERDE
Activitatea 3 – Schimbările climatice și mediu
Activitatea 4 – Reciclarea
Activitatea 5- Ziua Mondială a apei
Activitatea 6 – Săptămâna pădurilor
Activitatea 7- Amprenta de Carbon
Diplome